wtorek, 16 października 2012

Turystka z Norwegii/ Gdańsk

Na moim blogu pokazuję nie tylko mieszkańców Trójmiasta, ale także turystów, którzy postanowili odwiedzić naszą piękną metropolię. Dzisiejszą bohaterką jest turystka z Norwegii, którą spotkałam na ul. Długiej w Gdańsku. Okazało się, że mieszka w południowej części Norwegii, a do Trójmiasta przyjechała na... zakupy.

Musicie wiedzieć, że jestem dużą  fanką Norwegii. Miałam okazję kilkakrotnie odwiedzić ten kraj (mieszka tam moja kochana rodzina) i za każdym razem gdy tam jadę, jestem zachwycona przyrodą, ludźmi, atmosferą. Mogłabym tak się długo rozpisywać. 

 Niebawem wrzucę na bloga zdjęcia kolejnej Norweżki, a tymczasem zapraszam do oceny stylizacji.


A na zdjęciu poniżej znajduje się Verdens Ende, czyli Koniec Świata.

2 komentarze: