niedziela, 8 grudnia 2013

Mungo Fair: Targi Handmade / Moda /Design w Sopocie

W sobotę odwiedziłam Mungo Fair: Targi Handmade w klubie Sfinks 700 w Sopocie. Wypatrzyłam mnóstwo cudnych rzeczy (zdjęcia poniżej).

Bardzo lubię takie kiermasze.  Pełno w nich unikalnych przedmiotów, których nie zobaczymy w galeriach handlowych. Ja wyszukałam piękny prezent dla mojej siostry, ale z oczywistych względów szczegóły pozostawię dla siebie.

Co mi się najbardziej podobało w Sopocie? Przede wszystkim świetnie projekty Mungo i  Dress Code. Nie mogłam też oderwać się od stoisk dziewczyn z Boginie przy maszynie i Mama Design, które tworzą przepiękne, kolorowe zabawki i akcesoria dla dzieci i nie tylko.

Nie mogę nie wspomnieć o biżuterii Made by Gigi, która zachwyca mnie za każdym razem.

A co wam się podobało najbardziej?

Made by Gigi

KAWA

Boginie przy maszynie

Niebieska śliwka

Mungo

artDK

joanka-z

eblonko

Prulla



Mama Design

Dress Code

Zielona Stonoga

ChromMade

Love Pet

5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy! Widać, że tworzone z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuję, że nie mogłam się tam wybrać - tyyyyle cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie targi :) mnóstwo cudowności wtedy można sobie sprawić!

    OdpowiedzUsuń